Personligt

Tröttmössa

2009-10-24 / 21:19:22
Förlåt att jag inte varit aktiv här inne...
men jag har jobbat väldigt mycket och är så jäkla trött om dagarna att
den här datorn inte ens sätts på längre.
För hoppningsvis så släpper tröttheten snart och jag återgår till min vanliga ork.

Nu ska jag lägga mig och slappa i soffan...somnar gör jag nog garanterat..

God natt!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Tröttheten kommer att avta ganska snart, typ efter 3 månader..

Ja lika bra att börja lite i taget redan nu, jag tänker då inte vänta tills man är gigantiskt och inte orkar göra nått mer alls längre.. mina sista månader är till för att vila inte för att shoppa och springa omkring i sista minuten..

Nä vi vet inte vad det blir för nått, tyvärr låg lillgrodan nedåt lite gömd. Så jag ska göra ett nytt försöka snart.

Än så länge har vi köpt neutrala färger, men mest saker som inte har betydelse vilken färg det har, typ lakan, sängkläder, madrass och såna saker.. spelar ju ingen roll lixom..



Förbered lite i taget för tiden rusa iväg.

Hur långt har det gått nu?

KRam

Kommenterat - 2009-10-24 / 23:08:07  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: