Personligt

Sweet dreams

2009-10-28 / 15:23:40



Gillade absolut inte den här låtennär den kom ut,kan bero på att jag inte gillar videon.
Men om man tar bort videon och bara lyssnar på texten så är den helt underbar...

Lyssna och njut,för det gör jag :D

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh ja den låten är bra!!



Vi har inga bilder än eftersom det är nyproduktion, dom håller på att bygga hemmet fortfarande. =) Men snart är dom klara, vi flyttar ju oxå i december så.



Men den där som du la upp förut, villa eller nått som va jätte fint, är det den som ni flyttar till eller??



Hmmm man kan nog redan se könet i vecka 18-19 tror jag, om inte tidigare till och med!.. men ju mer man väntar desstu säkrare är det.. Jag ska till ett ställe senare vid vecka 25 (om 3 veckor) för att dubbelkolla könet, nu va jag ju bara hos min gynekolog så jag vill höra från 2 olika ställen så att jag känner mig lite säkrare.

Kommenterat - 2009-10-28 / 15:33:19  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: