Personligt

Rhodos

2009-10-07 / 09:54:29
Ett snabbt inlagg bara,vill ju att ni lasare ska veta lite om vad som hander har nere pa Rhodos.
Jag har det helt underbart skont. Njuter av sol och varme hela dagarna. Tyvar sa ar jag helt utpumpad pa
kvallarna att det bli sangen ratt tidigat,men det ar ganska skont det ocksa. Eftersom da ar jag uppe med
tuppen och kan njuta av en riktigt god frukost pa balkonen :D
Sa nu ska jag ner till poolen och svalka av mig.
Det ska tydligen bli 28 grader i dag,sa det ser jag fram emot..

Ha det sa bra i Sverige sa ses och hors vi mer nar jag kommer hem..

Hugs!
Kommentarer!
Postat av: Jonna

Åh vad mysigt med utlandsresa, hoppas du har det superbra där borta. Krams

Kommenterat - 2009-10-09 / 14:02:20  | URL - http://likeucare.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: