Personligt

Morgon stund har guld i mun

2009-10-15 / 08:50:56
Vaknade som vanligt av mig själv i morse.
Börjar inte förrens kl 11.50 idag,men kroppen är väl van att gå upp kl 7.
Så då tog jag på med ytterkläderna,det visade -1 grad ute och tog med mig Nellie ut på men
lite promenad i skogen.
Sen bar det iväg till maxi för att köpa mig frukost.
Ner till tvättstugan där jag nu springer fram och tillbaka.
Måste tvätta både jobbkläder och kläderna som varit med till Rhodos,och jag lovar-Det är en hel del =)
Hihi

Just nu känner jag bara för att vila mig och kroppen i 1 timma...kanske hinner det när tvätten är klar.
Sen ska jag lämna Nellie hos hundvakten eftersom jag jobbar till 20.30...kan inte lämna henne själv så länge.
Vet ni vad...jag är grymt sugen på att skaffa en till liten Nellie...
Ska börja kika efter en till hund..Faktist!

Nä,nu är det tvättstugan som kallar..

See ya to night darlings!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: