Personligt

Lördag!

2009-10-03 / 07:58:18
Har varit vaken sedan 06.00 och är pigg och kry.
Kanske inte konstigt att man är vaken så tidigt om man lägger sig klockan 21.00
dagen innan.
Nu ska man fara till affären och köpa frukost.
Undra vad det blir : hi hi
Men något färskt bröd så klart..

Ha en toppen dag..skriver mer sen.
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Hur länge har ni vart tillsammans då?

Hur långt gånget??....



jag kommer att berätta mer om mig själv och mitt liv som gravid när jag vet till 100% att jag inte blir varslad. Är lite rädd för att jobbet ska läsa det och varsla en bara för att man är gravid, dom är ju så dumma. Men snart så är allt över och då kan jag äntligen skriva lite mer om min lilla bebis!! :)



Kommenterat - 2009-10-03 / 12:53:55  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: