Personligt

Halvvägs till 50år

2009-10-27 / 08:11:21

Idag är det inget mindre än min födelsedag :D Jippii!!
Nu är man 25 och och inte en dag mer eller mindre.
Känner mig inte så gammal än,men det kommer..
Nu ska jag bara vänja mig vid att säga att jag är 25 år och inte 24 :S
Då kommer det ta emot..hi hi..Nä,då!
Så gammal är jag väl inte.

Ska snart ut med Nellie sen till nån affär typ brynolf och köpa lite godsaker
tills fikat i eftermiddag,sen en present till mamsen :P hihi
Hon kommer bli helt nojjig!
Sen kommer folket. Inget stort bara det närmsta.

Ska väl fixa mig för en shopping dag nu!


Vill tillbaka till Rhodos!

Kommentarer!
Postat av: niklas

"Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen.

Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,

som fåglarna, som blommorna på marken.." älskar dig mitt hjärta// happy bööööööörthdej

Kommenterat - 2009-10-27 / 22:10:59
Postat av: niklas

http://www.youtube.com/watch?v=qXo3NFqkaRM

Kommenterat - 2009-10-27 / 22:12:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: