Personligt

Blodprover på schemat :S

2009-10-22 / 08:09:51
Uha! Gillar absolut inte att ta blodprover..men idag måste det göras,det bara är så :S
Jag får pina mig igenom den halvtimmen dem sa att det skulle ta.
Sen har jag en massa att göra under dagen, 7 saker för att vara exakt..
Alla dessa saker börjar kl 9 och ska vara klara vid 17.00
Så emellaåt ska jag även ät aoch försöka att vila lite,för i natt har det inte blivit
mycket till sömn.
Har haft två sådana nätte ri rad nu :( Börjar bli less på det!
Kanske ska skippa att sov apå eftermiddan och vara stendöd kl 8 ikväll :D hihi

Nix trix fix..har ej tid att sitta här...måste börja göra mig redo för provtagningen om 50 min!

Ha en toppen dag så skrive rjag så fort jag får tillfälle..!!

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

hihi många fler såna nätter kommer du att få, då du inte sover bra, tro mig. =)

Inget att göra åt, bara härda ut. Slut på dom nätterna man sov fullt ut.



Hoppas att det går bra med blodprovet och allt.

Ps. TAck för kommentaren, det behövs att folk skriver mer sånt så att andra fattar att det inte är okej att va anorektiskt smal med ett mål att se ut som modellerna som retucheras helt fel.

Kram

Kommenterat - 2009-10-22 / 13:53:23  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Morgan Wahlund

Vadå blodprover?

Kommenterat - 2009-10-22 / 17:55:42  | URL - http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Morgan Wahlund

Man tackar :)

Ha det bäst!

Kommenterat - 2009-10-26 / 10:11:37  | URL - http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: