Personligt

Tapetsering

2009-11-18 / 13:53:27
Jag önskar att jag kännde någon som kunde tapetsera.
Jag är absolut inte händig i sånt,men jag kommer säkert ge mig på minst ett rum.
Vill ha barnrummet och stora sovrummet klart innan jul.
Hallen kan man måla typ samma vecka man flyttar och och köket likaså.
Men v-rummet och de andra tre rummen behöver tapetseras.
Någon som kan tänka sig at hjälpa till mot en rimlig summa??
Sandra,jag vet att du gjort det tidigare..kan du hjälpa till kanske?
Annso? Eller var det Amine som gjorde hos er?

Åh,vad jag vill ha hjälp med det!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Jaaa det är nyproducerade lägenheter så allt kommer att va kanon fräsht, vi har valt allt själva och fått bestämma badrum, kök, ja allt i hela lägenheten. Ska bli så himla härligt.

Nej nej, inte mitt i stan, gillar inte att bo mitt i hela smeten. Speciellt inte med barn och allt på gång.Vi bor nära men ändå inte om man säger så, allt i Stockholm är ju nära. Enskede ligger bara 10-15 min bort med t-bana eller 5-10 min med bil ifrån stan. Men ändå är det lugnt, fint och grönt område, mycket natur och sånt.



Men vad bra, 5 lådor det är ju alltid nått.Bara att kämpa på.

Kommenterat - 2009-11-18 / 14:25:38  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha gumman då, klart jag kan hjälpa dig :)

Puss

Kommenterat - 2009-11-18 / 19:54:39  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: My

även om du får hjälp så kan det vara nice att vara med, så du lär dig! =D

Det behöver inte vara allt för svårt (om det inte är mönstertapetsering!) och om man är två? =)



Lycka till! Kram!

Kommenterat - 2009-11-19 / 15:46:46  | URL - http://apmolekyl.webblogg.se/
Postat av: Miss Diana

Men gumman kan ni inte måla istället då? Det blir jätte fräsht med nymålat. då behöver ni inte tänka på att tapetsera. =)

Kommenterat - 2009-11-20 / 10:25:50  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: