Personligt

Paradis eller Aladdin?

2009-11-23 / 17:14:46
Har köpt en chokla ask och inte vilken ask som helst.
Utan den bästa av de alla: Paradis
Den är många gånger bättre än Aladdin.

Vad föredrar ni Paradis eller Aladdin??




Ha en toppen eftermiddag!
Kommentarer!
Postat av: johanna

jo jag är i vecka 6 så de är ganska tidigt ännu men ändå jätte spännande :) jag behövde heller inte försöka länge, 1,5 månad bara :) och jag trodde också jag skulle ha jätte svårt att bli gravid..



okej, har du nångång antibiotikadropp?

va kul att höra att du mår så pass bra :)

jag mår också ganska bra nu men har vart lite sämre ett tag tidigare, fast annars har jag ju tidigare alltid mått bra.

oj de var länge innan dem upptäckte din cf, jag fick diagnos en dag innan jag fyllde ett år..



har ni gjort ett gentest på pappan till barnet så inte han bär på cf?

Kommenterat - 2009-11-23 / 18:53:24  | URL - http://kukensvrede.blogg.se/
Postat av: Nina ♡

paradis för min del. gillar inte den mörka chokladen..



tiden går fort.. snart är bebisen här :D



men du.. hämta inte ut vagnen för tidigt. emmaljunga e lite kluriga. dem har bara 6 månaders garanti.. om dem inte ändrat det nu det sista året,. från att du tar ut vagnen. å hittar man inge fel förrän man börjar köra den. så kan d vara jobbigt om man redan haft den x antal månader hemma.. så du vet..



krams

Kommenterat - 2009-11-24 / 00:24:56  | URL - http://modesida.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Åh vad gott men kommer aldrig ihåg vilken det är jag gillar så mycket..



Man va?? Galet att männen inte får komma in och se sina egna barn! Vad då smittorisk, ni bor ju ihop, så du kommer inte blir MINDRE smittad för att han stannar hemma.. åå vad dumma dom är.

Ja boka nån annanstans så att mannen din får komma med, han behöver se upplevelsen, känslan av att se sin lilla bebis ligga där inne och röra sig.. hihi. Plus att du kommer vilja ha han vid din sida för att dela det med han..

Hoppas det ordnar sig för dig gumman.

Kram

Kommenterat - 2009-11-24 / 08:52:10  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: