Personligt

Köttbullar m Potatis

2009-11-11 / 20:47:24
Är hemma igen efter en lång dag på jobbet.
Har även haft tålamodet att ställa mig vid spisen och laga mat.
Kokade potatis och stekte köttbullar som äts med lingonsylt..
Sååå gott!!

I morgon är det jobb igen,men börjar inte förens kl 15.30
så jag tänkte åka ner på stan och kika på¨julgardiner till köket.
Har sett ett par inn epå hemtex och moderna hem som jag ska kika på.

Nu ska jag äta vidare..

Svarar på alla kommenatarer i morgon..

Pussss!
Kommentarer!
Postat av: gotteochvi♥

SV; ÅH SÅ HÄRLIGT!

Kommenterat - 2009-11-12 / 07:10:56  | URL - http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Vad glad jag blir att du mått bra trots sprutan, men usch jag bara vågar inte.. är så rätt att få nått konstigt som handikapp, hamna i koma, skada barnet, ja nått.. man läser så mycket läskigt.... vad ska man tro, vissa dör av influensan och andra dör av sprutan. =(

Kommenterat - 2009-11-12 / 08:10:49  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: