Personligt

Grey's

2009-11-18 / 21:41:33

Sitter och kikar på kanal5.. men just nu är det paus så jag passa på att skriva lite.
Dagen har flytit på rätt bra faktist,förutom att det har regnat typ hela dagen och solen
har kikat fram i ca 30 min idag.

Vart har solen tagit vägen?!

Den har knappt visat sig på flera veckor. Gissa om man känner sig deprimerad..
Mmmm,ni gissade rätt...jag är en sån person som blir deprimerad om solen
lyser med sin frånvaro alldeles för länge.

Nä,nu ska jag gå å kika klart och sen ska jag sussa,för jobbet kallar tidigt i morgon bitti!

Go natt!

Kommentarer!
Postat av: Jhenny

är du medlem på familjeliv?

Kommenterat - 2009-11-19 / 11:49:41  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Postat av: Anette

Grattis Angelica

Tank att det ska till en blogg for att komma i kontakt med dig.

Nar kommer lillen?

Vi (Alexandra) vantar ocksa en liten bebis i April.

Sa nu ska Sean fa ett litet syskon.

Vi har det regnigt och mycket blasigt har i Dublin, men det ar inte annat att vanta sig.

Jag hoppas att du hor av dig nu nar jag har lyckats hitta dig, aven om det ar pa natet. Min email-adress ar [email protected]. Manga kramar till dig fran mig. Halsa familjen.

Kommenterat - 2009-11-19 / 15:24:38
Postat av: Sidney The Singer

Hej! Nu blir jag nyfiken vem du är som skrev sådär till mig???=) Jo vi bloggare har en tendens att försvinna men alltid hitta tillbaka, jag kör på tredje gången gillt=)

Kommenterat - 2009-11-20 / 02:21:02  | URL - http://sidneey.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: