Personligt

Work today

2009-12-04 / 10:06:05

Ska ge bege mig iväg till jobbet snart.
Är inte hundra frisk men någorlunda så att jag kan gå iväg iallafall.
Ska först förbi apoteket och hämta ut mer penecelin så jag har för 7 dagar till.
Usch! Sen har jag faktist varit sjuk för resten av mitt liv..
Är trött på att vara sjuk nu :S
Förlorar både ord,tid och pengar jue ...

Nä,nu ska jag fixa frisyren och sen dra mot jobbet..

seeeee ya!

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Gumman har du försäkrat eller kommer du att försäkra din mage, det finns gravid försäkring, som hjälper till om nått händer dig eller bebisen i magen under tiden du är gravid, vid förlossning och även 6 månader efter förlossningen. Vet inte om du läste om mitt tips på bloggen om det men det kan va en bra grej att tänka på och speciellt när det finns dom som är gratis..



Vill du veta mer?

Kram

Kommenterat - 2009-12-04 / 14:17:15  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: annso

Åhhh...nu går nellie runt i lägenheten o nosar sig omkring! såååå urgullig=)

Haft en jätte mysig kväll hemma hos mamma o pappa där rocky,sesse och nellie sprang runt o lekte.

Nelly blev lite smått förälskad i sesse men han var lite rädd när hon närmade sig=) hahah men rocky sprang efter henne som om han aldrig sett en flicka tidigare! hahaha jätte mysga!

när vi skulle åka från mamma o pappa började nellie sesse och rocky att skälla för dom ville inte lämna varandra! sååååå sött! tar gärna hand om henne någon annan gång! så kan hon vara med sesse och rocky=)

pussssssss

Kommenterat - 2009-12-04 / 19:36:23  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: