Personligt

Smoothie

2009-12-29 / 09:20:04
Har sovit some n stock i natt.
Vi jobbade till 22.00 igår och ska göra samma visa iadg också.
Det är drygt och jobbigt,men även pengar i plånboken.
Ju mer jag jobbar det här året destå mer får jag i mamma pengar nästa år :D
smart drag va?! hihi
Så jag försöker att jobba så mycket jag bara kan och orkar..

Idag skulle vi ha kollat om barnvagnen har kommit,den skulle ha dykt upp i affären förra
måndagen och de skulle ha ringt oss då,men vi har inte fått något samtal därifrån. :S
Men Niklas sover som en stock så här blir det väl ingen barnvagn den här veckan heller :(
Kanske om jag lyckas få upp han ur sängen..hihi
Ska testa!

Nä,om man ska ta och göra sig lite frukost åtl lillen och mig då..smoothie står på menyn.
Sen gör matlåda för idag..

seee ya!
Kommentarer!
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja jo nu längtar man.

Men samtidigt tycker jag om när bebis är därinne i säkert förvar, än har jag ju bara klivit in i v.35 och 35 fulla veckor MÅSTE jag ha gått innan bebis får komma ;)

Vill ju inte behöva ligga på Neo avdelningen tills bebis skulle vart 40 fulla veckor när man har barn hemma.

Vill man ju hem så fort som möjligt till dom också, inte lätt.

Jag hoppas jag får gå tiden fullt ut, då är barnen inskolade och klara på dagis också.

Mycket att tänka på =)



Hur mår du och bebis då? =)

Kommenterat - 2009-12-29 / 11:48:27  | URL - http://www.alltforforaldrar.se/theans
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: