Personligt

Lite pics

2009-12-08 / 19:31:51

Här är lite bilder som jag lovat:


Jonny fixar vårat sovrum



Nu ska spacklet torka



Vecka 18 (17+0)


Vecka 18 (17+2)

Hoppas ni haft en lika udnerbar dag som jag haft...
Fick även ihop spjälsängen idag,riktigt fin blev den.. :D
Ska ta kort så lägger jag upp den innan den här veckan är slut.

I morgon jobbar jag hela dagen så jag kanske inte orkar uppdatera,men jag
lovar att göra det så fort tiden finns..

Lägger sen även upp färdiga bilder på rummen..

Kram på er!

Kommentarer!
Postat av: Katja

Jag minns ditt namn, du hade en svart blog förut typ? Har du blivit gravid :) Vad kul.. grattis.. hihi..

Hm, läs inlägget under så förstår du att vi inte lyckats ännu :(

KRAM!

Kommenterat - 2009-12-08 / 21:25:25  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad fin du är på korten syster ..

jag älskar dig så otoligt mycket :'(

Kommenterat - 2009-12-09 / 00:58:21
Postat av: annso

Angelica, du ser större ut här på magen än när jag såg dig sist på systemet! du ser bauta stor ut=)!

hihihih....vart e det du bor nu?

har ni flyttat ihop?

kramar

Kommenterat - 2009-12-12 / 16:41:50  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: