Personligt

Första sparken

2009-12-10 / 08:23:30
Igår var det som sagt en hetsig dag,både innan och på jobbet.
Men mitt i allt när jag satte mig i kassan,kännde jag barnets första spark :D <3
Blev helt paff...visste inte om det var så eller inte,men det var en liten kittling,blandat med
en lös spark på min vänstra sida :D..
Niklas som satt bakom mig fick veta att den lilla krabaten allt levde iallafall :D
Nu vet man garanterat att det finns något där inne.
Nu vill jag bara att det ska sparka en gång till..det var en härlig känsla..

Ska på UL i morgon och då får man se den lille också!
Hoppas verkligen vi får se om det är en tjej eller kille.
Om inte så bokar jag in en tid för att få reda på det :D hihi

Nu ska jag vika lite tvätt sen bara ta det lungt inför passet i eftermiddag!

Laaaaaater!
Kommentarer!
Postat av: Sandra

Åh va härligt gumman !! :D weeee !

Kommenterat - 2009-12-10 / 11:21:31  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Katja

Hihi mysigt med första sparken.. den lär jag få vänta på.. :) Haha..

Hm, lycka till på UL imorgon, spännande..

Jag skulle nog inte vilja veta könet.. tycker det är spännande.. vilket som liksom.. <3

Vad som helst är välkommet!!!

Kommenterat - 2009-12-10 / 18:15:46  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

va roligt! Och mer kommer det! =)) i slutet så kan man känna hela huvudet och ryggen =)

jag tror inte man får ta reda på det på vanlig ul om könet, har aldrig fått göra det. då måste man boka tid till sthlm.. men lycka till!=)

Kommenterat - 2009-12-10 / 18:39:30
Postat av: Anonym

Du menar planera barnrummet å så?

Vad ska du göra till helgen då? ;)

Kommenterat - 2009-12-10 / 22:40:10
Postat av: Katja

Du menar planera barnrummet å så?

Vad ska du göra till helgen då? ;)

Kommenterat - 2009-12-10 / 22:40:16  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: sandras mamma

jag är så glad för din skull!

kramar

Kommenterat - 2009-12-10 / 23:11:38
Postat av: Angelica

YEEEEEES!!! En fotbolls spelareeeeeee!!!

Kommenterat - 2009-12-11 / 17:25:54  | URL - http://angiethehappiest.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: